۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

سری جدید اس ام اس های توپ تبریک کریسمس 2011 میلادی

سری جدید اس ام اس های توپ تبریک کریسمس 2011 میلادی


 

 


 

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

میلاد پیام آور توحید

صلح و مهربانی

سمبل صبر و شکیبایی

پیامبر اولوالعزم

حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

بر تمامی موحدین جهان تهنیت باد . . .

.

.

.

چون به سخن نوبت عیسی رسید / عیب رها کرد و به معنی رسید

عیب کسان را منگر و احسان خویش  / دیده فرو بر به گریبان خویش . . .

کریسمس ۲۰۱۱ مبارک


امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا

تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره

تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی

اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

کریسمس مبارک


Christmas gift suggestions:

To your enemy, forgiveness.
To an opponent, tolerance.
To a friend, your heart.
To yourself, respect.
Merry Christmas


پیشنهاد هدیه کریسمس :
برای دشمن خود: بخشش
برای رقیب: تحمل
برای دوستانت:قلبت
برای خودت:احترام
کریسمس مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

() ”’*()
(….’o’.)
Hmm…..

() “‘* ()
(.’o'….)
Where are you?

()*”’ ()
(……..)
where?

() ””*()
(.’o-…).”)
oh..! There u r…

just want to say
Merry Christmas

همم
تو کجایی؟
کجا؟
اوه اینجایی؟
فقط می خوم بگم
کریسمس مبارک 

 

Have a lucky and wonderful 2010
My wishes for you, great start for Jan,
Love for Feb, peace for March,
No worries for April, fun for May,
Joy for June to Nov,happiness for Dec.

Have a lucky and wonderful 2010

.

.

.

Wish you a..Happy new year

Sada barte rahe aap ki fame,
Milte rahe sabse pyaer aur dosti,
Aur mile a lot of fun & masti.
Wish you a..Happy new year with a
 

 

به یه کریسمس سفید فکر میکنم، با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم، آرزو میکنم که همه ی

روزهات شاد و آفتابی (روشن) باشن، و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن. کریسمس مبارک

.

.

.


اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو  توی کیسش میزاره

لطفا نگران نشو. چون من به بابا نوئل گفتم تورو برای کریسمس میخوام!

.

.

.


بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم،

بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم. کریسمس مبارک

.

.

.


کریسمس نه یه زمانه و نه یه فصل، بلکه یک یادبوده،در واقع  گرامی داشتن صلح و

حسن نیت،  رحیم و بخشنده بودن، باعث میشه روح واقعی کریسمس رو لمس کنیم.
 

 

I am dreaming of white Christmas , with every christmas card i write, May your days be merry and bright, and May all your christmases be white.Happy Christmas

به یه کریسمس سفید فکر میکنم، با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم، آرزو میکنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی (روشن) باشن، و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن. کریسمس مبارک

Plenty of peace & prosperity.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://S-S-5-0-1.BLOGFA.COM

سلام . مرسی که بهم سر زدی . وبلاگ شمام خیلی قشنگه .

مرسی که من رو لینکیدی . منم لینکت می کنم

مرسی از حضور گرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد